فهرست

برگزاری کارگاه آموزشی "از ایده پردازی تا دانش بنیانی"

کارگاه آموزشی با عنوان " از ایده پردازی تا دانش بنیانی" در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ در سالن توانمندسازی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار گردید.

 این کارگاه ابتدا با سخنرانی دکتر سید علی مظفرپور، رئیس محترم دانشگاه و از فناوران دانشگاه، که به بیان تجارب مختلف خود در ایده¬های فناورانه پرداختند، اغاز شد. ازجمله ایده¬های ایشان، نرم افزار طب سنتی ترنج، شربت فلوس (که در حال حاضر مجوز تولید نیز اخذ نموده است) و تعدادی دیگر از انواع گیاهان دارویی می¬باشد. 
در ادامه دکتر محمدرضا اسماعیلی، استاد وفناور دانشگاه، مراحلی از ایده پردازی تا تولید که باید مورد توجه قرار گیرد، به اطلاع شرکت¬کنندگان رساندند و تجربه¬های مختلفی که از پژوهش آغاز شده و سپس در مسیر فناوری و تولید قرار گرفته است را به شرکت کنندگان معرفی نمودند؛ از جمله بیسکویت غنی شده با ویتامین D. در بخش بعدی برنامه، دکتر الهه فردوسی شاهاندشتی، عضو هیات علمی و مدیرعامل شرکت دانش بنیان شفازیست اَرمون آمل، مراحلی که جهت اخذ مجوز شرکت دانش بنیان نیاز می¬باشد و همچنین تجارب خود در حوزه فناوری و نوآوری را به حاضرین معرفی نمودند و به سوالات ایشان پاسخ دادند.