فهرست

دکترشاهین آخوندزاده استاد گروه علوم اعصاب در همایش هفته پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بابل...

دکترشاهین آخوندزاده استاد گروه علوم اعصاب در همایش هفته پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن ابزار خرسندی از انتخاب دکترعمادی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: یقین داریم با حضور دکتر عمادی گام بلندی در حوزه پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی بابل برداشته خواهد شد و پیشرفت چشمگیرتری را شاهد خواهیم بود.

دکترشاهین آخوندزاده استاد گروه علوم اعصاب در همایش هفته پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن ابزار خرسندی از انتخاب دکترعمادی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل  گفت: یقین داریم با حضور دکتر عمادی گام بلندی در حوزه پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی بابل برداشته خواهد شد و پیشرفت چشمگیرتری را شاهد خواهیم بود.

وی اذعان داشت: بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی رشد قابل قبولی در تعداد مقالات و بروندادهای علمی در مقایسه با کشورهایی مانند ترکیه و عربستان و ....داشتیم. 

 استاد گروه علوم اعصاب با اشاره به اینکه پژوهشگر قشر بسیار فروتن و فرهیخته جامعه محسوب می شود، از محققین جوانان خواستند تا با داشتن پشتکار و امید به آینده به تلاش های علمی خود ادامه دهند.

وی با اشاره به وضعیت پژوهش در دنیا و همچنین جایگاه ایران  بویژه دانشگاه علوم پزشکی بابل به عنوان یک دانشگاه با سابقه در بین کشور های منطقه بیان داشت: با وجود تحریم های بین المللی و بودجه های نه چندان قابل ملاحظه، در بحث تحقیقات قابل قبول می باشد.