فهرست

جلسه هم اندیشی با اعضای هیات علمی جوان و جدیدالورود دانشگاه

دومین نشست هم اندیشی در جهت توسعه پژوهش و فناوری در دانشگاه

دومین نشست هم اندیشی در جهت توسعه پژوهش و فناوری در دانشگاه، در روز شنبه مورخ 7 اردیبهشت ماه سال 1398 با حضور 27 نفر از مدیران، اعضای هیات علمی و کارشناسان امور پژوهشی در سالن شورای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه، آقای دکتر قدیمی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن نیازسنجی در خصوص دوره های آموزشی مرتبط با توانمند سازی اعضای هیات علمی، به معرفی آیین نامه­های ضروری مرتبط با امور پژوهشی از قبیل آیین نامه ارتقا، شیوه نامه پرداخت فوق العاده تمام وقتی و پیشگیری از رکود علمی پرداختند. ضمنا سامانه های پژوهان و نوپا را به حاضرین در جلسه معرفی کرده و آمادگی این معاونت به منظور کمک به محققین جوان دانشگاه را اعلام نمودند. ایشان بر گسترش تعامل با محققین خارج دانشگاهی از جمله محققین ایرانی مقیم خارج کشور تاکید فرمودند و استقبال دانشگاه از طرحهای علمی بین رشته ای را به حاضرین در جلسه اعلام نمودند.

سپس آقای دکتر نجف زاده، رییس پژوهشکده سلامت، روند ارسال طرحهای تحقیقاتی را جهت حاضرین تشریح نمودند. ضمنا بر رعایت حقوق معنوی و اصول اخلاق در پژوهش در طرحها و انتشارات علمی محققین دانشگاهی تاکید گردید. در ادامه برنامه، اعضای هیات علمی جوان دانشگاه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.