فهرست

پایان جشنواره هفته پژوهش و فناوری همراه با تقدیر از پژوهشگران برتر

برگزاری جشنواره هفته پژوهش و فناوری همراه با تقدیر از پژوهشگران برتر و اهدای جایزه پژوهش دانشجویی "مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه"، در دانشگاه علوم پزشکی بابل

برگزاری جشنواره هفته پژوهش و فناوری همراه با تقدیر از پژوهشگران برتر و اهدای جایزه پژوهش دانشجویی "مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه"، در دانشگاه علوم پزشکی بابل

جشنواره هفته پژوهش و فناوری در روز یکشنبه مورخ 25 آذر ماه 1397، مصادف با روز پژوهش و میلاد باسعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) با حضور جناب آقای دکتر پیام کبیری، رییس محترم مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جناب آقای دکتر فرزاد جلالی، رییس محترم دانشگاه و اعضای هیات رییسه دانشگاه در سالن امام علی (ع) معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار گردید.

در این همایش، ابتدا جناب آقای دکتر رضا قدیمی، معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه گزارشی از وضعیت پژوهشی و فناوری دانشگاه ارائه فرمودند. سپس جناب آقای دکتر پیام کبیری، رییس محترم مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت جایگاه تولیدات علمی در سطح کشور و دانشگاه علوم پزشکی بابل را توصیف نمودند و اعلام داشتند که دانشگاه علوم پزشکی بابل در طول دوره مدیریت جدید دانشگاه پیشرفتهای قابل ملاحظه ای در امور پژوهشی داشته است. جناب آقای دکتر کبیری، سامانه نوپا (نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی کشور) و سامانه­های در دسترس آن را جهت حاضرین معرفی نمودند و تاکید فرمودند تا اعضای هیات علمی و سایر محققین دانشگاهی از بسترهای موجود در این سامانه ها جهت توسعه فعالیتهای پژوهشی بهره برداری نمایند.

    

متعاقب آن تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه (به شرح مندرج در فایل پیوست) انجام گرفت و با حضور خانواده ارجمند مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه، به دو نفر از دانشجویان برتر پژوهشی دانشگاه جوایزی اهدا گردید. لازم به ذکر است که جایزه پژوهش دانشجویی "مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه" برای سومین سال متوالی است که توسط خانواده آن مرحوم به دانشجویان برتر پژوهشی دانشگاه اهدا می گردد. دکتر حمید رضایی قلعه از دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل و از فعالان کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه بودند که متعاقب فارغ التحصیلی، در طول دوره حیات خود سمتهای مدیریتی متعددی در سازمانهای مختلف کشور داشتند و پس از درگذشت نامبرده، خانواده آن مرحوم به سبب علاقمندی ایشان به امور پژوهشی، سالیانه جوایزی به دانشجویان برتر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل اهدا می نمایند. امید است خداوند تبارک و تعالی روح آن مرحوم را از این اقدام خیر و شایسته قرین رحمت خویش فرماید.