فهرست

 آغاز عملیات اجرایی  «طرح کوهورت پایش سلامت کارکنان»  (Caspian Cohort) 

 آغاز عملیات اجرایی 
«طرح کوهورت پایش سلامت کارکنان»
 (Caspian Cohort) 

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل با بهره گیری از فرصت بسیج ملی پیشگیری و کنترل فشار خون بالا، طراحی مطالعه کوهورت "پایش سلامت کارکنان دانشگاه" را از خرداد ماه سال ۱۳۹۸ با حمایت ریاست محترم دانشگاه و موافقت اعضا محترم هیات رییسه دانشگاه آغاز نموده است. 
 
 در این پروژه، معاونت تحقیقات در نظر دارد تا کلیه کارکنان وابسته به دانشگاه در یک برنامه زمانبندی شده از جنبه های مختلف سلامت مورد پایش قرار گرفته و پرونده سلامت برای آنها ایجاد گردد. این پایش بطور منظم و بصورت ادواری با مشارکت معاونتهای محترم بهداشتی و درمان دانشگاه، کمک اعضا هیات علمی و تیم تخصصی متشکل از متخصصین بالینی، آزمایشگاهی، بهداشت، اپیدمیولوژی و .... انجام خواهد شد.
  
 به منظور اجرای برنامه و ارزیابی وضعیت سلامت کارکنان و اعضای هیات علمی، بدین وسیله از گروههای مختلف آموزشی به شرح زیر جهت همکاری در این طرح دعوت به عمل میآید.  

 افرادی علاقمند به مشارکت در اجرای پایش بعنوان همکار، طرح تحقیقاتی، هستند حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریور ۹۸ با دبیرخانه مطالعه کوهورت معاونت تحقیقات و فناوری به شماره تلفن ۳۲۱۹۴۷۲۰ (سرکار خانم دکتر سیمین موعودی) تماس حاصل فرمایند.  

تیم های تخصصی مورد نیاز جهت ارزیابی سلامت کارکنان شامل: روانپزشکی، داخلی (ریه، غدد و گوارش)،  قلب و عروق، پزشکی اجتماعی، رادیولوژی، زنان و مامایی، ارولوژی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، شنوایی شناسی و زیر شاخه های مختلف مرتبط با علوم آزمایشگاهی و ارزیابی های Laboratory